Dzień którego nie ma.

29.luty.

Tak akurat wypadło, że w dniu którego więcej nie ma niż jest klif zgodnie z obietnicą dał nam trochę poszaleć na swoim zboczu. Chętnych do treningu znalazło się dwóch, na szczęście jeden z pomocnikiem, więc zabrałem oprócz Stingera sprzęt na bazy ciesząc się, że może wreszcie poćwiczymy bo jakoś ostatnio się to nie udawało.

A na klifie gromadka stałych bywalców Kierownik i jego Respect, Listwa z Toxic-kiem, Antek śmigający w przestworzach pomarańczowo-białą zjawą Respectem z asystą Moniki i Arni z asysta małżonki. Szybkie powitanie i błyskawiczna akcja rozkładania sygnalizacji. Po chwili jesteśmy ( ja i Antek ) gotowi do treningu. Jeszcze przypomnienie Monice ( nasz sędzia główny) co i jak z tym zegarem, i jak będą przebiegały loty i prawie jesteśmy gotowi.

Test. Na ten moment akurat załapał się Listwa bo właśnie miał zalatać, więc poproszony o przysługę przeleciał się na bazach, wszystko zagrało.

Przy ustalaniu kolejki grono zawodników ( jednocześnie sędziów) zwiększyło się do czterech i ruszyliśmy. Jakby na ten moment czekał wiatr i trochę osłabł, na szczęście nie na tyle by uniemożliwić trening. Wiało w najsłabszych momentach 4,5 m/s, a w najlepszych do 6 m/s.

Dla przyspieszenia lotów i ograniczenia ilości wymian sędziów wykonywaliśmy po trzy loty ( dwa z nich ze startu lotnego po zejściu na otwartych klapach).  Kolejki przebiegały dosyć sprawnie, małe zacięcia i nieporozumienia ( jak to po dłuższej przerwie), nie zakłóciły ogólnie dobrego przebiegu lotów.

Wyniki zamieszczamy tylko dla ogólnej orientacji jak się lata w takich warunkach, co nie oznacza, że nie można szybciej. Podstawowym celem  była ocena poziomu własnych umiejętności i wyczucia odległości. I to zrealizowano.

Oczywiście warunki były idealne dla lotów DS, z czego oczywiście skorzystałem, i ta jazda jest już coraz ostrzejsza. Czas na specjalny model do tego celu.

Poniżej tabele z wynikami. Pierwsza dla wszystkich dziewięciu kolejek, a druga dla lotów po starcie z ręki.

A 01.03, klif ponownie będzie łaskawy, zapraszamy.

Waldek

 

 

Tabela wyników

Pilot/model 1 2 3 4 5 6 7 8 9 wynik
Antek/Respect 61,10 55,59 60,89 67,12 56,68 58,28 52,83 65,39 50,87
1000 982 959 792 943 911 1000 820 997 7612
Waldek/Stinger 65,77 62,56 59,87 56,00 58,15 55,17 53,42 57,14 50,75
929 873 975 949 919 962 989 939 1000 7662
Listwa/Toxic 62,89 61,16 59,67 53,15 53,47 53,09 60,44 57,67 57,00
971 893 978 1000 1000 1000 874 930 890 7662
Kiero/Respect 68.00 54,61 58,37 55,08 56,52 55,01 54,04 53,65 57,31
898 1000 1000 965 946 965 978 1000 885 7752
najlepszy czas 61,10 54,61 58,37 53,15 53,47 53,09 52,83 53,65 50.75
Best V.śr km/h 58,92 65,92 61,67 67,73 67,32 67,80 68,14 67,10 70,93

 

Tabela wyników tylko starty z ręki

Pilot/model 1 4 7 wynik
Antek/Respect 61,10 67,12 52,83
1000 792 1000 2792
Waldek/Stinger 65,77 56,00 53,42
929 949 989 2867
Listwa/Toxic 62,89 53,15 60,44
971 1000 874 2845
Kiero/Respect 68,00 55,08 54,04
898 965 977 2840

Tabela tylko dla startów z ręki

 

Posted in Dziennik lotów and tagged , , , .